Denne kampagne er en vinder, fordi den på en enkel måde fortæller, at TV2 News er bedst på breaking og live ved at udnytte bussens form og farve som en breaking-bjælke og bussens harmonika-sektion til at lege med ordspillet.
Fange opmærksomheden hos folk i bybilledet og fastslå, at TV2 News er de første og bedste til at breake nyheder og sende live, ved at bussen breakede nyheder, mens den kørte gennem København.
Alle dem, der færdes i bybilledet. Når man kører med bus, har man i høj grad mulighed for at opdatere sig på nyheder uden at blive forstyrret. Og det er lige netop her, at vi er tilbøjelige til at hive mobilen op af lommen og få et overblik over de seneste nyheder.
1 fuldfolieret bus højreside i 4 uger
Strategien har været at lave en kampagne, der i sin enkelhed illustrerer en effektiv brug af bus-mediet, der skaber blikfang.
Denne idé cementerer, at TV2 er bedst på breaking og live ved at tage udgangspunkt i bussens form og farve.
390.000 eksponeringer i perioden, hvor bussen kørte, samt positive reaktioner på sociale medier.