Harmonika-bussens bøjelige midterdel er det perfekte billede på en hovedpine, der føles som om, dit hoved bliver trukket og vredet af led. Ikke mindst, når bussen drejer og bevæger sig, kan man genkende smerten fra hovedpinen.
Overskriften, ”Lad ikke hovedpinen trække ud”, spiller naturligvis både op ad Treo’s hurtige virkning samt harmonika-bussens bevægelighed og evne til at trække sig sammen.
Med udformningen omkring bussens harmonika-sektion, opnår kampagnen en meget taktil materialisering af en genkendelig smertefølelse, som Treo kan afhjælpe, og kampagnen rammer en tid, hvor der i den grad er mange ting, der kan fremkalde hovedpine.
Alle, 18+. Hovedpine er et uundgåeligt vilkår for de fleste. Nogle hovedpiner er uforskyldte, andre er selvforskyldte, men fælles for alle hovedpiner er, at jo kortere de varer, des bedre.
1 fuldfolieret bus højreside i 4 uger - Uge 14-17, 2023
Treo er et brand, som er relevant for en meget bred målgruppe, da alle har smerter og hovedpine fra tid til anden og bussen er en oplagt måde at aktivere brandets fortælling, lidt mere levende end det ellers kan lade sig gøre i de gængse kanaler. Med udformningen omkring bussens harmonika-sektion, opnår kampagnen en meget taktil materialisering af en genkendelig smertefølelse, som Treo kan afhjælpe, og kampagnen rammer en tid, hvor der i den grad er mange ting, der kan fremkalde hovedpine.
390.000 eksponeringer på de 4 uger hvor buskampagnen kørte.