Tandex

Kreativ kommunikation på DMJX

for

Tandex

Kategori :

Startdato:

01/03/2025

Slutdato:

31/03/2025

Vinder af Piccolo Prisen

VINDER:
Vinderen i denne kategori, Tandex, lykkes på fornem vis med det, der er de vigtigste kriterier i denne kategori, nemlig idé, enkelthed og tilpasning til mediets præmisser.
Print-annoncen skaber en flot stop-effekt og tvinger nærmest forbrugeren til at bruge tid på at afkode budskabet, hvilket sikrer involveringen indenfor de vigtige første sekunder af opmærksomheden. Dertil er enkeltheden i annoncens udtryk, kombineret med formidlingen og aktiveringen af en reel produkt-feature, misundelsesværdigt og flot eksekveret.
Derfor er det en fornøjelse at kunne kåre vinderen af den første Piccolo Pris i Rambuk sammenhæng: Tandex!

Hvorfor er denne kampagne en vinder

Det er svært at pleje noget, man ikke rigtigt kan se. Det er måske derfor, at cirka 40% af voksne danskere lider af begyndende eller moderat tandkødsbetændelse.

Annoncen synliggør vigtigheden af mellemrummene ved at fjerne dem helt. Det er en lille rar påmindelse om, at man skal huske at rense sine tænder.

Mellemrum er vigtige i en sætning som denne – men også især i mundhygiejne.

Kampagnens formål

-

Målgruppe og målgruppeindsigt

-

Timing og Dosering

-

Strategi

-

Resultater

-

Tandex

-

-

Kreativ kommunikation på DMJX

Nikolaj Riemann

Studerende

Anders Sveidahl

Studerende

Samarbejdspartnere


Billeder

Oplever du problemer med votering?

Nedenstående kan afhjælpe dine udfordringer.