SINTH

Possible.dk

for

We’re Not In Kansas Anymore ApS

Kategori :

Startdato:

01/12/2024

Slutdato:

31/12/2024

Hvorfor er denne kampagne en vinder

SINTH er verdens første ready to drink cocktail med absinth, og derfor ikke lige som alle de andre på markedet. Derfor er det SINTHs natur og markedsposition at være “something else” i alt hvad vi gør. Således også i annoncering. Og dette er selv idéen med annoncen. At gøre det stikmodsatte af, hvad konventionerne dikterer.

Kampagnens formål

-

Målgruppe og målgruppeindsigt

Målgruppe: Danske mænd og kvinder i alderen 18-35 som vi har inddelt i tre forskellige typer:

1. Young Adults: Unge trendbevidste mennesker som søger unikke smagsoplevelser
2. Millennials: Eventyrlystne forbrugere der værdsætter kvalitet og innovation
3. Party-goers: Sociale mennesker som leder efter noget nyt og spændende til at løfte deres natteliv

Timing og Dosering

-

Strategi

-

Resultater

-

We’re Not In Kansas Anymore ApS

-

-

Possible.dk

Jesper Isholm

Creative DIrector

Martin Gjerløff

Creative

Frederik Hauch Jensen

Creative

Samarbejdspartnere


Billeder

Oplever du problemer med votering?

Nedenstående kan afhjælpe dine udfordringer.