NOAH

Miljøbevægelsen NOAH - Mediegruppen

for

Miljøbevægelsen NOAH

Kategori :

Startdato:

01/02/2025

Slutdato:

28/02/2025

Hvorfor er denne kampagne en vinder

Krimakrisen kradser, men de fleste annoncer handler stadig om at sælge noget. Vores annonce handler om at gøre noget! Vi kan nemlig ikke løse de kriser, vi står overfor, hvis vi hver især kun kerer os om vores egen lille boble. Der er behov for kollektiv handling, og jo før, jo bedre. Miljøbevægelsen NOAH har siden 1969 sat en ære i at stoppe den gode stemning til forbrugsfesten. Det er den arv, vi her bygger videre på.

Kampagnens formål

-

Målgruppe og målgruppeindsigt

Målgruppe: Miljøbevidste danskere, som er bekymret for klimaet og som søger en måde at engagere sig på.

Timing og Dosering

-

Strategi

-

Resultater

-

Miljøbevægelsen NOAH

-

-

Miljøbevægelsen NOAH - Mediegruppen

Frederikke Becher

Creative

Nanna Clifforth

Creative

Tobias Jespersen

Creative

Mads Kjærgaard Lange

Creative

Samarbejdspartnere


Billeder

Oplever du problemer med votering?

Nedenstående kan afhjælpe dine udfordringer.