Den er uventet, overraskende og rammer en kongeindsigt. Det er præcis det der sker, når man ser en bus med flag. Eksekveringen er helt clean og simpel.
Mediebureauet Carat’s analyser viser, at 22 pct. søger videre på nettet efter eksponering via outdoor medier. Eksekveringen fra DMJX er således meget relevant. Denne idé gør folk opmærksom på, at man kan finde selv de mest tilfældige ting på Google, og samtidig minder brugerne om, at svaret aldrig er længere væk end ét enkelt spørgsmål.
Alle der bevæger sig i bybilledet.
1 fuldfolieret bus højreside i 4 uger
Alle bruger Google, men de fleste gange gør man det på autopilot. Denne idé gør folk opmærksom på, at man kan finde selv de mest tilfældige ting på Google, og samtidig minder brugerne om, at svaret aldrig er længere væk end ét enkelt spørgsmål.
390.000 eksponeringer på de 4 uger kampagnen kørte.