Blå Kors

Nørgård Mikkelsen

for

Blå Kors

Kategori :

Startdato:

01/01/2025

Slutdato:

31/01/2025

Hvorfor er denne kampagne en vinder

I dag starter unge med at drikke helt ned i 11-årsalderen, og det sætter Blå Kors fokus på, fordi unge drikker tidligere end nogensinde før. Det er tankevækkende og skræmmende, at Danmark holder fast i sin ærgerlige rekord: danske unge har det højeste forbrug af alkohol sammenlignet med unge i andre europæiske lande. Heldigvis er det bevist, at det gør en forskel at tage snakken med unge om alkohol og grænser. Så tag snakken. Jo før, jo bedre.

Kampagnens formål

-

Målgruppe og målgruppeindsigt

Målgruppe: Unge og forældre med pre-teens.

Timing og Dosering

-

Strategi

-

Resultater

-

Blå Kors

-

-

Nørgård Mikkelsen

Laura Mørch

Creative

Emilie Wotkjær Helbig

Creative

Samarbejdspartnere


Billeder

Oplever du problemer med votering?

Nedenstående kan afhjælpe dine udfordringer.